torsdag 7 juli 2011

Ernst....

Såg precis "Sommar med Ernst" - han hade gärna fått komma hem till oss och ändra om och få in lite "nytänk". Sen när han är färdig med vårt hus kan han få bjuda mig på sin goda frukost. Skapelserna han gjorde av armeringsjärn hade passat jättebra i vår trädgård! Just det där rostiga mot det gröna som han berättade om gillar jag jättemycket. Allt han gör känns så enkelt men ändå blir det så himla fint - själv känner jag ibland att jag inte har någon fantasi och jag kommer inte på några nya ideér. Får nog se lite fler program med Ernst.

(En liten blomma som möter mig varje gång jag går ut på trädäcket...)


Dagen har tillbringats med goda vänner, lite fika och uppdatering av tiden sen vi sågs sist! Vi lovade varandra att vi snart skulle ses på en grillkväll tillsammans med våra familjer. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar