onsdag 13 juli 2011

Redan onsdag..

Jag förstår inte var tiden tar vägen. Det känns som om den bara går snabbare och snabbare och jag hinner inte med. Nu är det snart semestertider i huset och hela familjen kommer att vara samlad - skönt. Då blir det gemensamma frukostar, miniutflykter och grillkvällar med goda vänner. Härligt!

Det gäller att passa på att njuta av de här små goa fötterna innan de blir för stora..


Just idag har det regnat men jag hoppas på fint väder snart igen. Ibland är det skönt med lite regniga dagar då man bara får slappa och ta det lugnt.


Igår kväll var jag helt slut men bestämde mig ändå för att gå en liten promenad - den lilla promenaden blev till slut 1timme och 20minuter. Det var sååå skönt att komma ut och få frisk luft och jag skulle kunna gått hur länge som helst. När jag kom hem och vi hade ätit ville sonen till lekplatsen - så då gick vi en sväng hela familjen. Riktigt skön kväll!!!

1 kommentar:

  1. Hej,
    Vilken trevlig blogg jag hittade här!
    Ha det gott
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera